viernes, 22 de febrero de 2008

Els nous catalans

Els periodistes de la TV2 fan la seva feina i van anar a la meva escola a fer un reportatge a una companya meva.
Desprès vaig veure el programa. Vaig veure uns reportatges del programa de "Els nous catalans". Hi ha 5 reportatges bons.
1) Parla sobre l`hospital de Barcelona, fan falta Doctors i imfermeres i hi ha de diferents països del món sobre tot d`America.
2) Que celebren la festa xinesa amb danses sagrades i li donen les gràcies a Buda.
3) "Els nous catalans". Parla sobre la familia de la Binta. Els peridistes van venir a la meva escola a filmar la meva amiga a l' Aula d' Acollida.
4) Una exposició de fotografies on es mostra la bellesa de les dones negres.
5) Un músic brasiler que viu al camp i explica que composa i dona clases als nois del poble.

A mi em va agradar la programació número 3 perquè parla sobre la familia d' una amiga i que ens ensenya moltes coses del seu país i tambe ens ensenya a cuinar el menjar.


No hay comentarios: