jueves, 3 de abril de 2008

Jo i la meva Banda

Jo als nou anys estava a l'escola Julio Tobar Donoso.
En aquesta escola hi havia una banda de guerra i jo era d'aquesta banda i m'agradava molt.
Primer vaig entrar tocant la flauta, desprès em vam canviar a "flautín", finalment vaig tocar el "tenor" i el tambor. M'agradava tocar el tambor perquè em van ensenyar a tocar les marxes.
Cada dia vaig entrenar-me amb el meu grup. Quan sortiam a les desfilades o als concursos sempre guanyàvem o quedàvem en segon lloc. Sempre arribàvem a l'escola i a casa cansats.
El nostre entrenador era molt bo però quan s'enfadava ens ho feina pagar fent-nos fer salts i flexions. El nostre director va estar orgullòs de nosaltres perquè entrenàvem dur per guanyar el que voliem.
Aquest escoleta jo la volia molt perquè em van educar mol bé, allà vaig fer la meva primària amb els meus millors amics i la meva professora.
I si yo fos el director jo reuniria tots els meus amics de "séptimo" grau per tocar per última vegada la bande de guerra amb tots els integrants.

1 comentario:

Diego A. dijo...

yo tambien tocaba en la banda de guerra
que recuerdos
mira de dejo mi msn si quieres contactar conmigo
latinos15@live.com